sobota, 13 lipca 2013

rozmowa z samą sobą

chcę zostawić wszystko
przejść na drugą stronę

separuje samą siebie
nie wierze, że będzie lepiej

biorę głęboki oddech
rozpadam się na części

wyciągam broń
więc mów co jest nie tak!

jednak Ty milczysz
to moje odbicie

złapałam broń!

walczę z ciemnością
w mojej głowie

nawet nie wiesz
jak ciężko zobaczyć jest kolory

gdy wszystkie czarne myśli
wbijają się w moją głowę
jak ostrze noża rzucone przez los


może czas z tym wszystkim skończyć
ruszyć dalej lub się utopić w grzechu wspomnień

ześlij mi choć trochę słońca
nie chcę żyć w tej tragedii

witam w moim świecie
świecie czarnych myśli

smutek się wdziera
zalewa moje serce



opanował mnie całą
już nie chcę więcej

przez to wszystko już się nie poznaje

patrze w odbicie w lustrze
powiedz kim Ja się staje?

czemu milczysz?
boisz się prawdy?

skończę z Tobą!
choć wiem, że jesteśmy jedną osobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz